1 Nisan 2016 Cuma

ÖZGÜRLÜĞÜN RENGİ

          Özgürlük bir insanı serbest bırakmaktır. Bazı insanlar özgür olmayabilir. Her insan özgürlüğü ister.
          Özgürlük benim için önemlidir. İnsan özgürlük için savaşır. Benim için özgürlüğün rengi yeşil ve mavidir. Çünkü mavinin açıklığı bana enerji ve huzur getiriyor. Mavi rengi de seviyorum. Yeşil renk bana mutluluk ve sağlık veriyor. Yeşil renk doğanın rengidir. Mavi renk havanın rengidir. Yeşil renk deyince aklıma yemyeşil ağaçlar, çimenler,  bitkiler; mavi deyince masmavi gökyüzü geliyor.
            Kısaca her renk güzeldir. Ama her renk özgürlüğün rengi değildir. Size göre özgürlüğün rengi nedir?



                                                                                                         Yiğit Berke TABAK
                                                                                  4/B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder