3 Nisan 2016 Pazar

MADAGASKAR MACERASI



 Günlerden bir gün… Sabah borazan sesiyle uyandım, eğer sese bakarsanız olumsuz etken ama iyi yönden bakarsak o gün “Madagaskar”a gidecektik. Madagaskar bir adadır. Bu yolculuğun en iyi noktaları ailem ile gitmem ve yolculuğumuzu gemi ile sürdüreceğimizdir. Yolculuğumuz ilk olarak Türkiye’den, Cebeli Tarık Boğaz’ına, Cebelitarık Boğazı’ndan, Gine Körfezi, Gine Körfezi’nden, Mozambik’e, Mozambik’ten ve en son Madagaskar’a ulaştık.
       Madagaskar o gün yağmurluydu, ama ne olursa olsun denize girdik. Ablam orada kendine çok güzel çantalar beğendi, babam ise hiçbir şey almadı, neden hiçbir şey almadığını anlayamadım. Annem kendine eski bir daktilo buldu çok da pahalıydı. Eğer beni sorarsanız ben de kendime kalem kutusu ve kalemler aldım. Madagaskar’daki bir haftanın sonuna gelmiştik. Limanda biletleri kontrole geldiklerinde, bizim biletlerimiz yoktu. Galiba biz taksiye bindiğimizde biletlerimiz o sırada düşürmüş olmalıydık. Limanda tüm biletler satılmıştı. Araba desek arabayla Türkiye’ye dönemezdik çünkü arada koskoca bir okyanus vardı, ama belki burada aldığımız eşyaları geri satarak o parayı tekrar alabiliriz, bu konuyu ailemle paylaştım. Onlar da bu öneriye “Evet.” dediler.

Biz aldığımız eşyaları teker teker geri iade ettik. O kalan paralar ile uçak biletlerini paralarını ödedik. Türkiye’ye döndüğümüzde ise oradan bir şey getiremediğim için çok üzüldüm.


 Ozan BAŞBUĞ
5/B

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder