20 Mart 2016 Pazar

ALMANYA GEZİSİ

Merhaba benim adım Berke. Arkadaşım Jack ile tatilde Almanya'ya gitmeye karar verdik. Almanya'ya gideceğimiz gün sonunda geldi. O gün uçağa binmeyi iple çekiyorduk çünkü ilk kez yalnız başıma arkadaşımla seyahat edecektim.
Uçağa bindikten 3 saat sonra nihayet en çok gitmek istediğimiz yer Almanya'ya geldik. Almanya'nın eyaletlerini gezdik. Gezdiğimiz yerler şunlardı; Berlin, Bundrespublik, Bayern, Hessen, Hamburg, Frankfoud eyaletlerini gezdik ve en sonunda LegoLand'e gittik.
LegoLand Almanyadaki Günzburg kasabasındaki Bavyera eyaletindedir ve 2002 senesinde açılan park 7 ayrı bölümden oluşmaktadır. Bölümler şunlardır; Magination center, Miniland, Lego x-treme, Lego city, Knıghts kingdom, Advantuse land ve Land-of the Pirates'dir.
Parktaki oyuncaklar ve fügürler beni çok etkiledi çünkü milyonlarca legodan yapılmıştı. Hızlı trenler, tekneler, oyuncaklar hepsi çok etkileyiciydi.
Artık akşam olmuştu Legoland'ın yanındaki otelde kaldık.Danimarka kökenli Legoland'ların en eskisi olan Billund-Danimarka lego temalı eğlence parkları zincirinin aynı zamanda en büyük parkıdır. 1968 yılında hizmete giren parka yılda yaklaşık 1,7 Milyon ziyaretçi gelmektedir. Legoland'ı oluşturan bölümlerden Miniland ve Duploland küçük yaşlara yönelik yerlerdi. Bu bilgileri duyduktan sonra çok şaşırdım. Ertesi gün Türkiye'ye dönecektik ve bütün öğrendiklerimi arkadaşlarıma anlatmak için sabırsızlanıyordum.