16 Aralık 2015 Çarşamba

UZAY MACERASI


     Pencereden giren ışığın göz kapaklarımı zorlamasıyla uyandım. Yatakta doğruldum. Ayaklarımın üşüdüğünü fark ettim. Ayaklarımı sarkıttığım halı iyice eskimişti. Annem ve babam evde yoktu.
    Kardeşim 7 yaşındaydı ağlıyordu bir an ev telefonu çaldı. Kardeşimin ağlaması kesildi. Arayan annem ve babamdı. Bize uzayda olduklarını söylediler aslında ilk başta inanmadım. Annem “Oturma odasına gidin orada hesap makinesine 14385860043 şifresini “ girin buz dolabı uzay gemisi olacak dedi. Hemen dediklerini yaptım.
   Uzaya doğru yola çıktık annemler bizi bekliyordu. Annemler uzay savaşçısıydı ama biz bunu yeni öğrendik ve bizi savaşçı yaptılar. Ben ve kardeşim iyi savaşıyorduk. Annemler beni bir üst rütbeye terfi ettirdi.

  Uzay gemisine doğru yola çıktık.Eve vardık. Evde bir fidye notu vardı. Opalizyum taşını karanlık savaşçılarına verirsek savaşı bırakacaktı. Dediklerini yaptık savaş durdu ve barış sağlandı ama dünya çok hasar görmüştü. Elimizden geldiği kadar çalıştık ve dünyayı 15 yılda temizledik ve uzay da dünya da mutluca yaşadı.

                                                     Arda KAYA 5-B

                 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder