11 Aralık 2015 Cuma

Sizce özgürlüğün rengi nedir?

 MAVİ ÖZGÜRLÜK

             Özgürlük, her insanın içinde olan bir şeydir. Ama ona rengini siz verirsiniz.
Meselâ birine göre özgürlük simsiyahtır. Birine göre masmavi... Birine göre kaçmaktır. Birine göre yaşamaktır. Renkler bizim bakış açımız sayesinde belli olur. Bir şeyi nasıl görmek istersek, ona öyle bakarız. Meselâ iki kişinin aynı dünyaya baktığını düşünün. Biri yeşil,diğeri mavi görmüş olabilir. Ama asıl önemli olan ona nasıl baktıkları. Ya da siz gökyüzüne baktığınızda sadece mavi mi görürsünüz? Yoksa gökyüzündeki o mavi özgürlüğü mü? Ben o mavi özgürlüğü görüyorum. Kuşların özgürce dolaştığını görüyorum. Ben özgürlüğün içindeki o maviyi görüyorum. Yani hayata nasıl bakarsanız,özgürlüğün rengini öyle görürsünüz. 


Deniz Ece SAKALLI 5/A

                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder