11 Aralık 2015 Cuma

-bir öykü...

     

                                   SABAH SEVİNCİM

           Pencereden giren ışığın, göz kapaklarımı zorlamasıyla uyandım. Yatakta doğruldum. Ayaklarımın üşüdüğünü fark ettim. Bacaklarımı sarkıttığım halı iyice eskimişti.
     İşte o gün, benim için farklı olacağını anlamıştım. O gün, tam kahvaltı edecektim ki bir telefon geldi ve aylar önce katıldığım yarışmayı kazandığıma dair haber verdiler. Bu yarışma ödülü ise yurt dışı gezisiydi.
     Aylarca hayalini kurduğum geziye gidebilecektim. Eteklerim zil çalıyordu. Kahvaltı edemeden evden hızla çıktım. Bir an önce pasaport işlemlerini yapmam gerekiyordu.
     Uyandığımda hissettiğim yorgunluktan ve üşümeden eser kalmamıştı. Sevinç ve heyecandan her şeyi unutmuştum. Sadece ben değil, tüm yakınlarım da benimle aynı sevinci paylaşıyordu.
     Demek ki insanlar en mutsuz anlarında bile küçücük bir haberle mutlu olabiliyormuş. Güzel bir haber, insanın hayatına renk katabiliyormuş.
     O mutlu haberi almamış olsaydım, belki de evden hiç çıkmayacaktım. Bütün günü, kendimi mutsuz ve hasta hissederek yatakta geçirecektim. Eskimiş halı durmadan gözüme batacak, beni sinir edecekti.

     Kısacası, insan duygularıyla, düşünceleriyle, davranışlarıyla bir bütündür. Ben, bunu bugün anladım.



Zeynep Birsen KABAN 5/A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder