4 Nisan 2017 Salı

ÖZGÜRLÜĞÜMÜN RENGİ BU

          “Sizce özgürlüğün rengi nedir?”   sorusuna insanlar ne cevap verirler ?

          Herkes özgürlüğün biçimini, tarzını, ne anımsattığını merak eder? Herkes için aynı şey midir ? Bence değildir. Özgürlük herkesin farklılıkları olduğu gibi insandan insana özgürlüğün rengi de değişir. Kırmızı seven olur. Bana sevgiyi anımsatır çünkü sevgi benim özgürlüğümdür. Kimine sorsan mavi der. Ben göklerde uçuyorum, özgürüm, çok rahatım diye söyler. İnsanlar yeşili, maviyi, beyazı, pembeyi sever. Özgürlüğün rengini anımsatır onlara...
          Peki biz neden pembeyi, kırmızıyı, yeşili seçeriz? Bazı insanların bu renkleri seçemeyecek kadar renkleri yoktur dünyalarında. Onlar niye renk seçemesin, onlar niye böyle bir baskının altında kalsın, niye?
         Onlarında özgürlüklerinin de renkleri olmalı, dünyaları şenlenmeli. Sarı, turuncu, kırmızı bu renkler çıtır çıtır yanan bir şöminenin içindeki ateşin renkleri...
         Onlarında içlerinde ateş, tutku, özgürlük var. Onlarda kendi özgürlüğünün rengini temsil etsinler bu dünyada...
          Başta söylediğim gibi benimde bir özgürlük rengim var ve özgürlük rengi her şeyden güzel her şeyden uçsuz bucaksız ve sonsuz...
          Bu renk beyazdır, çok sade temiz ve bana özeldir...



                                                                   Devrim ÖZTÜRK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder