4 Nisan 2017 Salı

                             RENK VE DUYGULAR
  Benim düşünceme göre özgürlüğün bir rengi yoktur fakat yoktur derken belirli bir rengi yoktur.
 Özgürlüğün rengini soracak olursanız bence “her renk” diye cevap veririm , çünkü mavi desem aklınıza deniz gelir,uçsuz bucaksız olması  size özgürlüğü anımsatıyor olabilir.Yalnız içindekileri hiç düşündünüz mü? İçindeki yeşil yosunlar kahverengi kumlar renkli renkli balıklar ve deniz kabukları.Yeşil desem aklınıza bitmeyen ormanlar ağaçlar gelir.Bunların içindeki sarı arıyı,kırmızı gülü ve daha bitmeyen güzellikler.
 Kısacası bana göre her renk birbirini tamamlayan duygulara benzer ve eğer biz tüm duyguları yaşayamazsak tamamen özgür olamayız.Eğer ben bu paragrafta tek bir rengi seçseydim tek bir duyguyu seçmiş gibi olurdum ve tek bir duyguyla da tamamen özgür olamazdım.
                                                                       ERKİN YÜCEL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder