21 Kasım 2016 Pazartesi

                                                     OLAYLAR KARIŞTI




   Erken uyandığım bir sabahtı.Yatağıniçinde,yattığım yerden düşünüyorum.Bugün yapacaklarımı planlamaya çalıştım.O anda annem seslendi.Annemin kalktığını fark ettim ve aşağıya indim o arada babamın horlama seslerini duydum.Anneme kahvaltı için yardım ettim.Sonra oturma odasına gidip koltuğa oturdum.Kendimce bir plan yapıyordum tam o zaman kapı çaldı.Meraklı bir şekilde kalkıp pencereden baktım.Komşumuz Nuri'ye nine gelmişti ve kocası Ton Ton Bey lakaplı Abdurrahman Dede gelmişti.Sonra yukarı çıktım üstümü giyinip bahçeye doğru yol aldım.

    Dışarısı Eski Molar, kutuplar gibi soğuktu ve bir de ne göreyim? Bahçede milyonlarca kuzu ve keçi vardı ve kötü durumdalardı. İçeri hızla gidip anneme haber verdim.Hemen bahçıvanı aradı.

 Bahçıvan Murat Bey:

_Alo,merhaba Sinem Hanım.

 Annem:

_Murat Bey hemen gelmeniz lazım,bizim bahçe çok kötü durumda.Ne zamana ayarlayabiliriz ?

 Bahçıvan Murat Bey:

_En yakın yarın

Annem:

_Olamaz,bahçe koku ve gübre içinde,çocuğum dışarıya çıkamıyor.Köpekler kötü durumda ,onlara birşey olacak diye korkuyorum!

Bahçıvan Murat Bey:

­_Oğlumu hemen gönderiyorum.

Annem:

_Ücreti sonra konuşuruz.

Bahçıvan Murat Bey;

_Tamam Sinem Hanım.İyi günler,dedi ve kapattı.

  Murat Bey'in oğlu Emre ağabey geldi. Bahçeyi düzeltmişti.Annem Emre ağabeyle konuştu.O sırada bir ses duydum.Umursamadan odama gittim.Evin içinde bir adam vardı.Korktum ve annemi aradım.

­Ben:

_Anne evin içinde bir adam var.

Annem:

_Tamam kızım sakin ol!Ben hemen polisi arıyorum.

Ben:

_Tamam anne sen dikkat et!Emre ağabey gitti mi?

Annem

_Tamam kuzum dikkat ederim. Emre agabey gitti.

  Annem telefonu kapattı ve adam yukarı çıkmaya başladı.

Adam:

_Tak, Tak, Tak

  Korktum ve odama saklandım.Adam ilk benim odama girdi.Çocuk odası olduğu için ve sigortalar benim odamdaydı.

  Bir de ne göreyim!Adam bizim komşumuz. Meğer sigortalar atmış.Onların evlerinin elektriği bize bağlı olduğu için sigortalara bakmaya gelmiş.Telefonla annemi aradım.Adamın bizim komşumuz olduğununu haberini verdim.Annem de daha polisi aramamış elinde bir kaç sopa ile geliyordu.Olup biteni anlattım. Annem sopaları bir kenara bıraktı,evin içine geldi. Adama bir şeyler ikram edip evine gönderdik.



                                                                                                               Meriç ŞİMŞEK 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder