23 Kasım 2016 Çarşamba

                                                               TUHAF BİR GÜN


Erken uyandığım bir sabahtı. Yatağın içinde yattığım yerden düşünüyordum. Bugün yapacağımı planlamaya çalışıyordum. En az yarım saat orada kalmışımdır. Alarmın çalmasıyla yataktan kalkmaya karar verdim . Bu gün Türkçe dersi  vardı . Sevda öğretmenle ders işeyeceğim için çok mutluydum .
Okula gittiğimde herkes sıradaydı . Türkçe dersi kaynadığı için üzüldüm . Üstelik parti vardı . Bir “Of” çektim . Hemen aradan sıyrılıp sınıfa çıktım. Sınıfta en yakın arkadaşım Necdet ağlıyordu . Hemen yanına gittim:
-Ne oldu?  
-Boş ver.  
Sonradan fark ettim gözü mosmordu. Belli ki kavga etmiş.
-Kavga mı ettin? 
-Sana ne.
Bugün nedense Necdet bana ters davranıyordu. Bir anda döküldü.
-Bugün okula gelirken biri benden para istedi ben vermeyince de yumruk attı ve kaçtı.
-Bir dakika! dedim ve hemen hemşireyi çağırdım. Hemşire Necdet’i görünce şaşırdı. Hemşirenin odasına gittik. Hemşire buz ararken Necdet’e sessizce sordum:
-Kim yumruk attı?
-Bilmiyorum yüzünü göremedim.
                Eve gidince Necdet’e mesaj attım: ”Yarın saat 12:21 de parkta buluşalım.”. Sabahleyin yine erken kalktım bu olanları düşündüm. Aklıma bir şeyler geldi Necdet’le buluştuğumuzda o adam yine para istedi bu sefer bana vurdu ama Necdet de ona vurdu. Adam bir anda yere yığıldı. İkimiz de birbirimize baktık. Benim fikrim adamın üstüne atlamaktı ama bu da olur dedim. Adamı sürükleyerek karakola götürdük. Adam meğer seri katilmiş. Bu nedenle bize cesaret madalyası verdiler.

                                                                                                                                    ÖMER ILGAZ ÖZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder