11 Mart 2017 Cumartesi

                                                           ÖZGÜRLÜĞÜN RENGİ

     Sizce özgürlük ne renktir? Peki neye göre belirlenir? Sadece özgürlüğü renkler mi anlatır? 
     Herkes farklı bir şey kullanır özgürlüğün tanımında. Ben, özgürlüğü yeşille tanımlarım. Neden mi? Gözlerinizi kapatın ve özgürlüğü düşünün. O kapkara boşlukta aklınıza ne geliyor? Benim aklıma yeşil,çimler,ağaçlar ve çalılar geliyor. Ben kendimi yeşil çimlerde özgür hissediyorum. Aslında özgürlüğü bir renkle değil iki renkle hayal ediyorum. Ama o çimler ve ağaçların bir yere gittiğini düşünmeyin, sadece araya bir nehir ekleyin. Yeşil çimlerin arasında sakin ve mavi bir nehir... Havada uçan kuşlar,nehirde sevinçle yüzen balıklar ve etraftaki hayvanlar. Ağaçtaki meyveler, hem de  çok tatlı meyveler. İşte benim için özgürlük bu.
      Ama sakın unutmayın herkes için özgürlüğün rengi farklıdır. Benim için yeşil, onun içi sarı olabilir özgürlük.


                                                               VERDA DOĞAN
  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder