22 Kasım 2015 Pazar

BANA GÖRE ÖZGÜRLÜK


     Bence özgürlük hayatın anahtarıdır ve doğduğumdan beri hayattaki özgürlük beni hiç  bırakmadı. Özgürlük hiç kimsenin zorluğu altında kalmamaktır,eğer birisinin zorluğu altında kalırsak özgürlüğü yaşayamayız.
      Ben nerede özgür oluyorum biliyor musunuz ? Evde çünkü  evde hiç kimse olmazsa özgürlüğün tadını çıkarırız. Neden mi? Çünkü seni hiç kimse zorlamaz, eğer birisi gelip seni zorlarsa özgürlüğü hiç bulamamışsın demektir. İşte özgürlük budur; ya yakalarsın ya da yakalayamazsın

       Bence özgürlük mavi renktir. Neden mi ? Çünkü kuşlar gökte uçar ve gök mavidir. İşte bu yüzden mavi rengi seviyorum. Kuş zaten uçarak özgürlüğü bulmuştur bile ve bizim de bir gün uçarak özgürlüğü bulacağımıza inanıyorum.

Gökmen KURT 5/C

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder