26 Şubat 2018 Pazartesi

 EN YAKIN ARKADAŞIM 
   Dostluk nedir bilir misiniz ? Dostlar insana gerektiği zaman yoldaş , gerektiği zaman kardeş olur. İyi zamanında, kötü zamanında yanımızda olan bir kardeşliktir dostluk. Nasıl bir dostumun olmasını isterdim? Tabii ki yalan söylemeyen. Dürüst ve güvenilir olmasını isterdim. Dış görünüşünün asla benim için bir önemi yoktur. Ben böyle güzel özellikleri olan bir dost istiyordum zaten onu da buldum. Aradığımdan da iyi bir arkadaş hem de...
     Siz ne olursa olsun, asla arkadaşınızla kavga etmeyin, küsmeyin. Bu eylem  iki tarafı da üzecek olduğu için olabildiğince küsmekten ya da  kavga etmekten kaçının. Arkadaşınızı sevin, çünkü o sizin hem sırdaşınız hem yoldaşınız hem de kardeşinizdir. Dostlarımızın dış görünüşünün hiçbir önemi yoktur, önemli olan arkadaşınızın dış görünüşü değil içtenliği, iç güzelliğidir. Ben en yakın, en tatlı, en iyi , en sevecen arkadaşımı -arkadaşlarımı-  buldum. Ya siz ?


Ecem ALTINHAN
6.Sınıf


                         
           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder